vrijdag 10 mei 2013

Enveloptasje gemaakt met naaldvilten.

 
Sinds kort heb ik me gestort op het "naaldvilten".
 
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden. De eerste aanschaf van materialen en gereedschappen is wel even een investering, maar daarna kan je je er echt op gaan uitleven. Ik ben begonnen met een enveloptasje, met op de voorklep
een tak met bloemen.
 
 
Op de achterkant heb ik een boom met bloesem gemaakt.
 
 
Een leuk felgroen stofje voor de voering, en de klep afgewerkt met een balletjeslint.
 
Dit alles vraagt natuurlijk om nog meer naaldviltcreaties, en die hoop ik de volgende keer te laten zien.
 
(Nog even een bedankje aan mijn lieve vriendin Nelly voor al haar
adviezen).
 
Groetjes allemaal weer van
Arjan.
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten